
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
FAQ
Za projekt lamp z linii THORO jest odpowiedzialny Łukasz Kwietniewski.
2. Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki ponosi Sprzedawca.
3. Czy lampy są zabezpieczone w odpowiedni sposób?
Nasze lampy są odpowiednio zabezpieczone przy transporcie.
4. Czy marka THORO jest marką Premium?
Marka THORO jest marką Premium firmy Sollux lighting
5. Jak długi jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji różni się w zależności od wybranego produktu. Jest on podany w karcie produktu.
6. Gdzie znajdę katalog z produktami?
Katalog jest do pobrania w formie PDF. Na naszej stronie internetowej w zakładce "O sklepie".
https://sollux-lighting.pl/thoro-katalog.pdf
7. Gdzie znajdę numer rachunku bankowego, na który mogę zapłacić za produkt?
PKO BP SA, numer konta: 07 1020 3903 0000 1102 0136 7010
8. Jakie są formy dostawy?
Realizujemy dostawy przy pomocy: DHL, GLS, DPD, InPost(kurier, paczkomat), Pocztex.
9. Jak zacząć proces reklamacji?
Proces reklamacji można rozpocząć na kilka sposobów: Telefonicznie(+48 515 372 463), w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty(karolina@sklep.thoro.pl.), pisemnie na adres Sprzedawcy: SOLLUX LIGHTING SP. Z O.O. SP. K., ul. Łokietka 35, 64–840 Budzyń.
10. Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
Po kliknięciu w przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, nie ma możliwość zmiany zamówienia.
11. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Dostawa dostępna jest tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
12. Co zrobić kiedy produkt ma wadę?
Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży bądź żądać wymiany Produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.
13. Czy mogę odstąpić od umowy sprzedaży?
Konsument, może odstąpić od Umowy Sprzedaży Produktu w terminie 60 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Regulaminie
14. Chcę otrzymać potwierdzenie gwarancji na zakupiony produkt. Jak mogę to zrobić?
Gwarancję na zakupiony Produkt otrzymują Państwo pod linkiem: https://sklep.thoro.pl/news/n/268/Oswiadczenie-gwarancyjne
Gwarancja jest również dołączona do produktu.
15. Jakie są dostępne metody płatności?
Płatność przelewem tradycyjnym, płatność przelewem elektronicznym, płatność za pobraniem oraz płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Sprzedawcy.
16. Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak. Jest taka możliwość podczas składania zamówienia.
17. Ile wynosi gwarancja na wasze produkty?
Gwarancja na nasze produkty wynosi 5 lata
18. Gdzie znajdę wzór formularza odstąpienia od umowy?
Wzór dostępny jest na naszej stronie internetowej w zakładce "Regulamin".
https://sklep.thoro.pl/news/n/67/Regulamin
19. Czy wasze lampy zawierają już żarówki?
Lampy nie zawierają żarówek. Żarówki trzeba dokupić w zestawie.
20. Jakie muszę spełnić warunki, aby skorzystać z darmowej dostawy?
Dostawa na sklep.thoro.pl jest w całości pokrywana przez sprzedającego.
21. Jak Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności?
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
22. W jaki sposób można założyć konto na stronie sollux.thoro.pl?
Aby założyć konto na naszej stronie muszą Państwo kliknąć w ikonę “Strefa Klienta”. Potem po wyborze opcji “ZAREJESTRUJ SIĘ” zostaną Państwo przekierowani na stronę tworzenia konta.
https://sklep.thoro.pl/register/
23. Czy po złożeniu zamówienia otrzymam jego potwierdzenie?
Tak, po złożeniu zamówienia Sprzedawca przesyła Państwu potwierdzenie na podany adres e-mail.
24. Jak zapisać się do newslettera?
W stopce strony znajduje się odnośnik, który prowadzi nas do zapisu na newsletter.
25. Gdzie mogę znaleźć dane kontaktowe Sprzedającego?
Dane kontaktowe naszej firmy znajdują się w stopce strony internetowej.
26. Co się stanie jeżeli źródło światła się zepsuje?
Jeśli jest to oprawa z konwencjonalną żarówką, źródło światła można wymienić. W przypadku opraw z wbudowanymi diodami LED należy wymienić całą lampę.
27. Gdzie znajdę informację o dostępności danego produktu?
Informację o dostępności znajdą Państwo w karcie produktu. Jest ona aktualizowana na bieżąco.
28. Co zrobić w przypadku zaginięcia przesyłki?
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt z naszą firmą. Dołożymy wszelkich starań, aby dostali Państwo produkt.
29. Kiedy zostanie wysłany przelew zwrotny za zwrócone lampy?
Przelewy zwrotne są wysyłane w ciągu 14 dni od momentu rozpatrzenia.
30. W jakim terminie można spodziewać się dostępności danego produktu?
Jeżeli chcą Państwo kupić dany produkt, a obecnie nie jest on dostępny, prosimy o kontakt w celu ustalenia najbliższego terminu dostępności. Dostępności produktów są na bieżąco aktualizowane.
31. Skąd mam wiedzieć czy mam odpowiednią żarówkę?
Wszystkie nasze produkty mają określone parametry techniczne. Prosimy stosować się do zawartych tam informacji m.in. rodzajów oraz mocy żarówek.
32. Czy posiadają Państwo media społecznościowe na których można zobaczyć wasze produkty?
Tak, posiadamy firmowe konto na FB oraz Instagramie. Można nas wyszukać, lub znaleźć na stronie odnośniki do tych kont. Serdecznie zapraszamy :)
FB: https://www.facebook.com/solluxlighting1
Instagram: https://www.instagram.com/sollux_lighting/
33. Ile czasu mam na odbiór paczki z Paczkomatu?
Na odbiór paczki z paczkomatu mają Państwo 48 godzin od momentu jej zamieszczenia w danym paczkomacie.
34. Czy mogę wybrać godzinę dostarczenia paczki?
Jako firma staramy się o jak najszybsze dostarczenie produktu. Dokładna pora dostawy stoi po stronie firmy kurierskiej.
35. Czy macie sklep stacjonarny?
Nasza firma nie posiada sklepu stacjonarnego. Mogą Państwo obejrzeć nasze produkty w hurtowniach firm z którymi współpracujemy.
- Sklep zamknięty
Sklep tymczasowo niedostępny